Онлайн-зустріч із представниками комунальної установи інклюзивно-ресурсного центру №1 Тернопільської міської ради


Актуальною проблемою сьогодення у теорії і практиці сучасної освіти стає впровадження компетентнісного, особистісно зорієнтованого й інклюзивного підходів у процес виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами. Реагуючи на виклики сьогодення, викладач кафедри психології та соціальної роботи Крупник Зоряна Ігорівна організувала онлайн-зустріч із представниками комунальної установи інклюзивно-ресурсного центру №1 Тернопільської міської ради для студентів-психологів третього курсу КПРС. Про досягнення і труднощі на етапі реформування освітньої системи України, актуальні проблеми, основні напрями і досвід роботи розповіли фахівці даної установи — директор, Бабійчук Тетяна Михайлівна і практичний психолог — Гарматій Галина Ярославівна. Практики з досвіду власної професійної діяльності окреслили специфіку реалізації права на освіту дітей з особливими потребами, розкрили суть таких понять, як «інклюзивно-ресурсний центр», «психолого-педагогічний супровід», «психолого-педагогічні послуги» і «корекційно-розвиткові послуги». Візит-лектори акцентували увагу на сучасних перепонах, що виникають в умовах інклюзивної освіти. Також вони зазначили, що реалізація інклюзивних програм потребує ґрунтовної методичної бази психолого-педагогічної просвіти педагогів і батьків, забезпечення системного підходу, створення оптимальних умов для включення дітей з особливими освітніми потребами в усі сфери життєдіяльності та суспільних відносин.